Viva la vida

Godmorgon!
Idag är det Söndag och kan man bli annat än glad när man tittar ut och upptäcker att det är sol ute. Igår hände det inte så mycket, jag var i nynäs med mina föräldrar och E's föräldrar. Vi bowlade, åt middag på thai och sen drack vi vin hos E's syster. Efter det åkte jag vidare till en vän för att titta på fotbollen vilket förövrigt var en galet dålig match enligt mig. Vad hände med Christiano och Zlatans talanger lixom, dom va ju som bort blåsta. Kom ialla fall i säng runt ett tiden, skönt. Idag vaknade jag vid 9 tiden av att min syster skulle gå till jobbet är verkligen inte avundsjuk på henne. Så jag har hunnit med att titta på några avsnitt av prison break och så har jag ätit en god frukost. Nu till dagens planer. Först ska jag plugga en del måste skriva ett arbete i turism och göra en engelska läxa. Efter det blir det lunch och sen städning av rumet. Jag måste också hinna med att gå ut och gå en sväng, måste passa på när det är fint väder. Sen blir det tv tittande klockan 6 för då går one three hill och efter det gossipgirl. Förhoppnings vis en bra Söndag, juste farmor och farfar kommer på besök från Gotland också 

Dagens favo låt: Coldplay-viva la vida 

♥/D

Kommentarer
Postat av: Gurra

Galet bra låt.

2008-10-12 @ 13:34:01
URL: http://vafanvetjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0