ångest

ont i magen suger.. sitter hemma med en värmekudde på magen och hoppas att min illamående ska försvinna så jag kan äta nånting.
Jag gick då alltså inte till skolan. imorse när jag vaknade och gick ner och hade cp ont i magen så fick jag ångest. så jävla ångest asså. Om jag inte går till skolan så kan jag inte ta hem läxor och sånt. har nkprov nästa vecka. typ på tisdag. och min bok ligger i skolan. så jag har ångest. får alltid ångest när jag inte går till skolan.

Har lite problem med andra saker också. Jag har match idag med juniorerna. och då behöver man ju matchkläder. och vart ligger mina? hos pappa såklart. Så jag måste ta en buss till porthus så mamma kan plocka uypp mig när hon är påväg hem från jobbet och sen åka hem till pappa och sen åka till hallen. mamma kommer till porthus klockan 6 och jag ska vara i hallen halv 7. inte bra.
nu ska jag kanske städa litegrann och sen försöka äta nått. skriver sen.
tjiing

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0