!

nu är de morgon och jag har precis vaknat. sjukt skönt att sova riktigt länge för en gångs skull. Idag tänkte jag städa lite och sen så kommer tjejerna så ska vi parta.

Igår så sa E att jag skulle ringa henne så vi kanske skulle träffas efter min match, och jag skickar sms och så svarar hon inte! så jag ringer, och då klickar hon mig! Så jag ringer några nånger till för att kolla om hon kanske bara tryckte fel, men hon fortsätter att klicka mig! tillslut så stänger hon av telefonen och jag tror ju typ att de har hänt nått, att hon inte vill prata med mig. E skicka ett sms nästa gång och säg att du sover. hur lätt som helst.

Nu ska jag och Fio äta frukost, och sen ere att städa!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0