TITTA VILKEN FIN RUBRIK

Jag skriver alltid rubrik! Men när jag inte publicerar mitt inlägg för jag hittar nått annat spännande att göra, så sparas inlägget och då har jag inte skrivit rubrik. capish ?

Men iaf, så sitter jag just nu och kollar på tv med mina två systrar. Mammsen är i stan ikväll så vi har lagat tacopaj som blev hyfsat lyckad.
Veckan kommer bli sjukt bra, har inga prov förutom ett engelska seminarium, men de blir en baggis.
Idag så kom jag och E fram till att tanter alltid är efter mig. Dom dyker alltid upp och hoppar på mig, knuffar mig eller bara helt enkelt ogillar mig. vet inte vad jag har gjort dom men ingenting bra tydligen.
nu ska jag snart sova, de kommer bli så himlans skönt.
tjiing

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0