mmmh

Fööööööööööööööööööörlåt E, jag glömde helt bort att messa dig och jag lämnade mitt mobil i min jacka och gick upp till min säng och la mig sen. Men jag överlevde!

Jag vet att jag skrev igår att jag skulle skriva direkt när jag vaknade men mitt internet har dampat, så jag har inte kunnat blogga.. Men jag har haft en lungt söndag och ska snart gå upp till mitt rum och plugga lite matte. Kollar just nu på true life på mtv, de handlar om en kille som är 16 och döv. han är sjukt snygg, och verkar hur gullig som helst. han har varit döv sen han föddes och ska nu göra nån operation så han kan höra igen. sa jag att han va sjukt snygg ? i'm in love.
Men men, nu ska jag göra nått annat. ha de bra era töntar
tjing

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0