gomorron?

eh what? vaknade precis och de är mörkt ute. Jag gick och la mig typ 3 och vaknar nu. inte bra. Drömde att Tamina och hennes kompis hade åkt moppe och ramlat. taminas kompis hade då gjort illa sig så tamina hade sprungit tillbaka och hämtat mig så jag sprang med henne till moppen. den låg typ 2 km bort och de hade växt berg som man va tvungen att klättra över. jag va helt slut när vaknade, jisses.

Mums de kommer bli god mat för de luktar gott.. ska snart kolla på nyheterna för dom har tydligen krossat alla rutor i viaskolan i nynäs. kan de vara sunnerby idioterna som har hittat en annan skola att ha sönder? herregud, kan ni inte göra nått annat som att sticka eller nått. töntar.

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0