Trötter

Usch, det är vekligen jobbigt just nu ! Jag är så jävla trött.. På morgon när jag går upp är det kolsvart ute och inte en enda själ uppe :/  och inte nog med med, igår så hade vi lektion och jag ställer en fråga till läraren. Vad gör hon då ? Joo, hon ställer sig och skriker på mig att jag ska vara tyst och läsa. Fy fan vad jag blev sur, så vad gör jag? Jag skriker tillbaka såklart.. Från och med nu hatar jag den läraren, hon är en jälva bitterfitta ( kanske inte ska skriva såna saker i bloggen med det gör iallafall för det är vad hon är ) Anyway, det ska bli skönt med höst loooov. Jag ska ligga i sängen hela dan och titta på femte Bevvan boxen som kan igår :D Det gjorde min dag !  


Nu ska jag återgå till the hills
 
/   E <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0