todaay

Hallå allesammans.
idag är det då onsdag vilket är helt okej.  I skolan har jag haft samhälle, engelska, geografi, franska, svenska och naturkunskap. De enda som va lite segt va väl svenskan.. min lärare är så övertydlig hela tiden, som att hon pratar med sjuåringar.
Jag har fått ett myggbett på kinden. ja på kinden! galet säger jag bara.

Ikväll är de äntligen greys. Som vi har längtat i min familj. Alla följer den serien här hos mamma, och mamma hade ryck igår när hon kom på att hon inte kan se på de ikväll för hon ska bort på en föreställning. så jag måste kolla upp när reprisen går!

Nu tänkte jag försöka plugga lite, skriver sen
Tjing

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0