Tidigt en Tisdag..

Godmorgon folket!
Idag är det Tisdag och jag sitter i skolan och väntar på att min lektion ska börja och klockan är bara 08:09.
Idag gick jag upp vid 6 tiden vilket är väldigt tidigt om man heter Denise. Det absolut värsta med hösten/vintern är att det är så jäkla mörkt på morgonen när man vaknar och idag var det verkligen svart ute. Det gör det ju bara enu svårare att komma ur sängen, men det gick som tur var. Som tur tur var kunde jag vila (sova) på bussen till västerhaninge och sen på bussen till skolan så nu känner jag mig som en människa igen. Idag händer det inte så mycket går i skolan ända till halv 5 och det värsta är att idrott är min sista lektion. Efter det ska jag nog bara hem och ta det lugnt, gå och sova tidigt så jag orkar gå upp nästan lika tidigt imorgon.
 
♥/D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0