Söndag morgon..

Godmorgon!
Idag är det söndag igen och vara en vecka kvar till en hel veckas höstlov. Ska bli galet skönt!
Igår var min faster och min kusin här det var mycket trevligt, dom ska åka till London på Tisdag så jag är lite avis. Fats jag och Sophie drar förhoppningsvis till London i slutet av November så det kommer bli grymt. Vi ska börja titta på hotell och så nu. Annars igår så var jag på fest i västerhaninge det var helt okey, inte super roligt men det dög. Idag lutar det år att jag, soffe och mamma drar til IKEA igen för att hämta hem resen av köket och köpa massa grejer. Om inte det blir så, så ska jag plugga och städa mitt rum lite som jag alltid gör på Söndagar.
 Nej nu börjar jag bli hungrig, måste kila ner och äta något!

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0