Shit..!

Jag har suttit hela dagen och försökt fundera ut en bra outfit tills ikväll men jag har inte kommit på något bra. Så vid 6 tiden ringde Stina (hon som jag ska dit med) och säger att det är en jätte stor fest i folketshus. Det skulle tydligen komma över 100 personen. Det gjorde ju inte direkt min kläd situation bättre utan snarare värre. Det kommer lixom 100 st utklädda personer dit och jag ska vara där om typ 2-3 timmar och jag vet inte vad jag ska ha på mig än. Jag vill ju inte vara sämst utklädd!! Åå, panik! Fast nu roppar min syster att jag kan vara tjuv, hm det tåls att fundera på. 

Ska kila nu berättar om festen imorgon när jag kommer hem från jobbet! =)

Trevlig Onsdags kväll ♥/D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0