Plugg

Jag hatar att plugga !! Jag satt nyss och försökte vara lite seriös med det går inte ! Så vad hände nu  ? Joo, jag sitter här istället och bloggar ! Fy mig.. Har två prov imorgon och jag har pluggat.. Eller jo, lite på tågen men ni har ju redan läst hur det gick :/  Min kallköks lärare tycker det är väääligt viktigt för mig att kunna 18 st recept tills imorgon, vilket pucko hon är som tror att jag kommer kunna det   !  Aja, har ätit lite frukt ( och godis ) så nu hoppas jag på en sockerkick så jag kan plugga ! Jaja, nog om det ! Idag har jag bara varit i skolan och sedan tränat och dessutom varit i centrum och shoppat, fast inte till mig utom till några andra ! Hm, undra till vilka ;) ?


Neeeej, nu ska jag ta mig i kragen och försöka plugga !  Laaaater

E <3



Neeeej, jag kan ju inte gå nu, kom precis på att jag skulle berätta om min dröm också.. Den var konstig ! Det var nämligen så här att jag var i nått hus med massa människor och så ska jag gå på toa och då när jag sitter där kommer typ tre killar in, men jag var ju så cool så jag bryr mig typ inte.. Sen gick jag typ ner och då kom mig svenskalärare och ville prata med mig så jag gick med han, och han gick upp till toaletten där jag suttit på när killarna kom, och så tittar han på mig och fråga seriös.. Evelina, kommer du ihåg hur det kändes när dom kom in ?  Så jag sa väl att det var lite pinsamt men igen mer.. Och grejjen med drömmen var att min lärare var snygg ! Han är inte det egentligen men nu var han det och jag ville typ ha han fast endå inte !  Haha, den ni.. Kan ni förstå vad jag kommer och sitta och tänka på våra svenska lektioner framöver ;)

Kommentarer
Postat av: C

haha härlig dröm ^^

2008-10-08 @ 19:24:28
URL: http://godhelpus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0