pepp till matchen!

fan va publishme har krånglat hela dan. har försökt komma in både där och på blogg.se men de har inte gått. så de är min ursäkt för att jag inte har skrivit så mkt.
Men nu ligger jag iaf i sängen och ska sova. Jag har haft stora problem med att komma till matchen som är imorrn. de är samlig klockan 6 så jag måste åka direkt från skolan till solna där matchen är. jag har typ aldrig åkt till solna så vi får väl se om jag lyckas. jag ska möta upp Iman så ska vi två åka från uliksdal till hallen tillsammans. Så blire vinst mot tönt aik!
Sen så har jag världens huvudvärk. jag har aldrig huvudvärk så jag fattar inte varför jag har de? något som irriterar mig så jag får huvudvärk kanske? jaja, nu går mina ögon snart ihop, måste sova! sov gott vakna torrt mina vänner
tjing

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0