Musik is my drug...

Så var det Söndags kväll, shit vad dagarna går fort asså. Men idag har jag ialla fall hunit med väldigt mycket så det känns skönt. Nu tänkte jag fixa o trixa med ipoden och efter det dricka lite te och titta på ett till avsnitt av Prison break. Har bara fyra avsnitt kvar, känns lite ledsamt. Kommer få seperations ångest när den är slut. För övrigt så har det inte hänt så mycket roligt idag. 

Mycket roligare än så här blir det inte!

E ska du gymma imorgon? i sånna fall när. För jag tänkte gymma när jag har slutat vid 3 men du kan ju höra av dig om du ska gymma! =)  

/D

Kommentarer
Postat av: E

Aa, fast jag slutar tidigt ;)

2008-10-12 @ 21:13:18
URL: http://godhelpus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0