mmh pannkakor

Idag har det handlats lite. är faktiskt glad över att jag hittade de jag ville och jag hade råd. Ett par skor och ett par jeans. sen va pengarna slut. De komiska är att både pappa och mamma fyller år snart och hur mycket pengar har jag? 168kr typ. men ska ju sitta barnvakt imorrn så då får jag  lite till. de är bra.

Man märker att jag inte brukar handla jeans, jag brukar undvika de så mkt som möjligt. Ni vet, tjocka lår och inte lika tjock midja. Men de roliga är att jag bryter min nagel på tummen.. Då ser man att jag inte brukar knäppa och knäppa upp 10 par jeans på en eftermiddag..

Nu ska jag pröva mina skor och jeans! och sen ha ångest över att jag inte har några pengar och äta pannkakor.

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0