Kul jul

Shuu ! nu är jag hemma, har ju varit på riksdagen nu på eftermiddan så jag kom hem ganska sent. De va inte så speciellt att vara där, jag såg en snubbe som såg ut som freddie men de va en wannabe. De värsta va att jag typ skrek ut de på skoj men alla i klassen började glo och sen så blev de bara pinsamt. well vi såg ingen kändis alls.

Imorse så väckte mamma mig genom att rycka upp dörren och säga att klockan va kvart i åtta. jag sa några inte så vackra ord och kollade på klockan. 07:14 stog de. lilla mammsen.. Men de va bara att gå upp och gå till bussen. Så när jag stressat som en cp så missar jag såklart bussen. den går 07:46 och inte 49. damn va sur jag blev, men de va bara att kila över till andra busshållsplatsen och vänta en halvtimme på 848:an. Jag fattar inte varför jag inte gick hem eftersom jag bor 2 min där ifrån. men jag ville väl staffa mig själv eller nått. Men jag kom till skolan iaf. projectvecka är super kul än så länge, men ganska mkt föreläsningar och de blir lite drygt..
Nu ska jag äta middag, är superhungrig!
hej sveis

/C

ps. När jag väntade på 848:an imorse så kom de en gubbe som verkligen såg ut som en galen mördare. och så lät han konstigt. man går aldrig säker i sorunda längre......ds

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha xD Sorunda är allvarligt den plats där det bor flest skummisar! :o

Puss på er! <333

2008-10-20 @ 19:55:52
URL: http://sajjo.blogg.se/
Postat av: C

haha så sant, så sant Sarah!

2008-10-20 @ 20:11:23
URL: http://godhelpus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0