Konstiga människor på gymmet !

Ni läste ju om Ds lilla upplevelse på gymmet härom dan.. Vad tror ni hände mig idag ?  Jag hade precis satt mig vid en maskin då en ful jävla nörd kommer fram och fråga om vi skulle träna tillsammans och göra varannan gång. Jag vågade inte säg nej så jag sa att det var helt okej, så när jag börja göra det jag skulle på maskinen så står han och glor på mig !! Sedan reser jag mig upp och han börjar träna och tror att han är as coool och har massa muskler.. Men nu till det värsta, när jag skulle göra igen var maskinen helt fuktigt för att han hade svettats så mycket !!!!! Äckligt !  Det skulle vara helt okej om det var en snygg kille med muskler, men det här var en ful, svettigt ,klen kille.. En hemsk upplevelse var det, fattar inte var det är för folk på det där gymmet !


Aja, anyway.. Började nio idag och första lektionen var livsmedelskunskap och vi skulle smaka olika ostar, jag sa såklart att jag ville smaka mögelost och det var ett misstag.. Det smakade skiiit ! Som ni hör har min dag inte varit överdrivet rolig.. Just det, som grädde på moset så är det ju nån som går och spottar blod så idag var en dusch helt täckt med blod.. !    :/
 
Nej, nu ska jag sätta mig i soffan, där det varken finns fula killar eller blod ;D





/   E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0