Jag tror inte..!

Goddag mina kära läsare! =)
Idag är det Fredag och prickarna mår lite bättre. När jag vaknade i morse vid 9 tiden av att magen kurrade upptäckte jag att dom små rackarna i ansiktet hade försvunnit men dom på kroppen är fortfarande kvar. Det nu känns det som att det går åt rätt håll i alla fall. Idag har jag inte gjort så mycket, jag har legat i soffan och tittat på Prison break. Nu tänkte jag sätta mig och plugga lite medans jag äter lite lunch, som idag består av en god sallad. Klockan fyra ska jag gå och klippa mig och göra olje inpackning, det ska bli skönt. Kvällens planer blir ialla fall inte av, jag som först skulle in till stan med klassen och äta mat och efter det slå klackarna i taket. Istället blir det kladdkaka i soffan framför Idol. 

Skriver mer sen, måste se vad som har hänt i blogg världen! =)

♥/D   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0