jag gillar mornar med syster,

jag är vaken. jag har varit vaken sen 10. Då kom min kära storasyster in och mumlade något med sin ljuva stämma. 
I wish.
jag hör inte vad hon säger och då blir hon lack och nästan skriker. ja de är min syster de.
De är ju match idag. Mot gustavsberg tror jag, borta. Jag är typ klar ska bara göra de bästaste på hela morronen, frukost. och en stor kopp te för min lilla hals. Så fort jag kom ner och sa att jag hade lite ont i halsen så va de nån som sa, du måset med endå, trolla. de var också min kära storasyster som berättade de för mig. usch vad jag känner mig ironisk idag. suck..
Snart kommer fio komma in springandes i mitt rum och fråga om hårspännen och kanske fråga om jag har några strumpor igen för typ 143 gången. Men är rolig hon. men jag gillar henne iaf.
nu måste jag äta, hörs sen töntar

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0