ja varför inte.

Aha, nån som tycker jag är en vacker människa. Nu är jag glad.

Jag har idag pallat mig upp och åkt i till stan med E. Vi träffade Isak och sen gick vi och fikade och kollade lite i affärer.  När vi satt och fikade så satt E mitt emot mig och helt plötsligt så säger hon "Fan va ful man är när man är sjuk!". Mm va bra de kändes efter de.

Ikväll så ska jag äta middag och sen så blir de att kolla på tv. Sen ska jag väl kolla på mina komedi program till klockan 12 och sen ska jag lägga mig. Jag kommer antagligen ligga och vrida mig till klockan 2 och sen somna. hostar gör jag också.. usch va jobbigt allt blev just nu. skriver väl sen antar jag,


/C

Kommentarer
Postat av: Evelina

Meeeh,det var ju inte så jag menade ;)

2008-10-28 @ 20:26:10
URL: http://godhelpus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0