Höstmys!

Så var det Söndag och det känns som att den här helgen har gått super fort. I Fredags va jag hemma hos Robban med lite folk, det va riktigt trevligt. Sen jobbade jag i Lördags vilket var mindre roligt, efter jobbet hyrde jag och Sophie en film. Det har med andra varit en ganska lugn och skön helg med många trevliga människor. Idag är det som sagt söndag och vädret är väl lite sisådär. Det känns som att hela huset ska blåsa sönder, äkta höstväder. Idag ser planerna ut såhär, nu ska jag äta lunch och försöka plugga lite Spanska har ju ett stort prov på Tisdag. Efter det tänkte jag, tända ljus, titta på tv och göra fotbad. En riktigt mysig Söndag. Kom även på att det bara är tre veckor kvar till höstlovet, jag längtar som en galning. 

Bättre än såhär blir det faktist inte just nu!
Måste kila magen kallar =)

♥/D    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0