hatar flugor...

Nu är jag äntligen i sängen. och tänk på fan, en jävla fluga som surrar runt. ska inte dom vara utdöda vi den här tiden på året? min natt är förstöd. måste. döda. flugan.

Annars då, jo jag har spelat match i solna. Jag åkte dit direkt efter skolan alldeles själv, jag är super stolt. började inte att gråta efter mamma en enda gång! Sen så förlorade vi matchen, har inget mer att säga om de. Nu så ska jag snart sova (först. döda. flugan.) och vakna pigg och glad imorrn. De är också första träningen med kören imorrn, vi får se vilka lirare som hänger där! kommer bli kul att träffa folk från andra klasser.

Jag hade ju mitt omprov i matte idag. gick nog bra, måste gått bra. de gick nog bra. såhär ser de ut när vi har prov;


Vi måste sätta upp en skärm så vi inte ska fuska. smart va?

Sen så är de ju så att de är en person som fyller år idag som ni redan vet. men jag tänkte bara säga Grattis Matilda :)



Nu ska jag döda flugan. ta en sista titt på hur jobbig den är,


Tjiing

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0