Halloween

Idag är det alltså halloween och vad gör jag?  Jag ligger i min säng och tittar på idol, jag har tänt lite ljus som jag hoppas ska skrämma bort alla spöken och demoner ;)  Men jag ska minsann inte ligga här hela kvällen för om ett par timmar ska jag och mina homies ( haha) ut och skrämma bort alla läskiga typer ;) 

Nått som jag tycker är tråkigt är att det inte varit några utklädda människor här !  Att det inte har varit en enda själ här är ju skit tråååkigt ! Jag vill ju skrämma dom och se deras besvika blickar när dom inte får nått godis.. Sedan att dom hämnans genom att kasta ägg på vårat hus ! Hur kul vore det inte inte att se pappas blick när han inser att han imorgon måste tvätta hela huset !

Neeeej men nu är det så att ungdomarna här i min by roar sig med att slå sönder alla skolan fönster eller klotta ner halv byn!  och om dom har riktigt kul till så slår sönder busshållsplatsen ! Vad fan är felet med ungdomarna idag ? Alltså på min tid ( för typ nån dag sedan, ;) ) så satt vi inne och titta på nån skräckfilm !  :D



Dags för mig att draaaa !

/   E <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0