Galen!?

Godkväll kära bloggen!
Onsdag är det idag och den här Onsdagen har gått galet fort. Tänkte bara berätta lite snabbt om min dag. Först var det skola hade bara tre lektionen vilket var super. Fick tillbaka matte provet i dag och jag hade ett poäng från VG, känns lite sisådär. Efter skolan körde jag ett riktigt lång pass på gymmet och efter det bar det iväg till Nynäs för att ta prover. När jag kom hem var klockan runt 4, han bara vara hemma ca 1 timme innan det var dags att åka tillbaka till Nynäs med papsen för att handla mat öch köpa middag som idag kom från Pizza house. Men jag åt såklart en stor räksallad. Har precis ätit så nu är jag mätt och glad. Tänkte duscha, titta på tv och sen hoppa i sängen.

Dagens drog: Plan three-Triggers

Ta hand om er, era dårar! =)

♥/D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0