Ett ganska långt inlägg märker jag nu..

Och tillsist så hamnade jaga i sängen ikväll igen. så skönt att äntligen få sova.
Idag så har de varit som vanligt i skolan, tågen till vh krånglade lite men jag hann som tur va med nynäståget. annars hade de blivit spö. När jag kom hem så satte jag mig direkt och pluggade på de jävla matte häftet jag gör så jag ska lära mig allt som måste läras till omprovet. Min mattelärare sa förra veckan att han hade skrivit in på datan vilken del av provet man behövde plugga på så man slapp plugga massa som man redan kunde. Jag blev skit glad och gick snabbt in på datan för att kolla, och då stog de bara att jag hade omprov. Så jag kollade med han idag för att kolla om han hade missat att skriva in på mig eller nått. Han kollade på mig med en djup blick och jag förstog då att jag behövde plugga på hela provet. Men jag har kommit ganska långt i häftet nu så jag kanske kan klara provet. känner mig optimistisk!

Mamma har inte varit hemma ikväll heller så jag och systrarna fick laga egen mat. Jag skickade ett mess till Fio och sa att hon kunde köpa falukorv så kunde vi äta de. Sen när hon kom hem så va jag taggad till max att steka falukorv, jag hade ställt in mig mentalt så jag inte skulle bränna korven! Så när jag träffar Fio i hallen så kollar hon på mig och ler lite. hon hade såklart glömt att handla. Hur fan kan man glömma att handla ? aja, de löste sig (tack konsum) och vi fick en supergod korvstroganoff! Man märker att Fio har fyllt 20 och börjar bli gammal...
Jag har också hängt tvätt och diskat nu efter träningen så jag har varit helt tokig och städat å grejer. jag umgås kanske lite för mkt med E...

Vill också ge lite kärlek till Fia som fyller år! men de vet ni ju redan. Men grattis till henne, och hoppas du blir frisk snart! <3 :)

Tjiing

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0