:)

Söndag idag då, som vanligt innebär det att ligga i soffan hela dan, haha ;) Vill in veta vad som hände igår? Såklart ni vill.. ;)  Igår när C skulle gå hem fick hon lova att skicka sms när hon var hemma så jag vet att ingen tagit henne.. Men efter typ en haltimme hade jag fortfarande inte hört något från henne så jag skickar sms och frågar om hon är hemma  ?  Tror ni jag får nått svar, nej ! Så efter ett tag skickar jag ett till sms, svarar hon då?  Nej !  Vid där här tiden började ja faktiskt bli lite orolig.. Men tror ändå inget har hänt.. Men för att vara säker så gick jag in på internet på mobilen och tittade in bloggen och såg att hon hade bloggat.. Efter det kunde jag sova ;)


Det var typ det jag hade att berätta just nu..
Laaaater fuckers !


/   E <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0