....

Nu har jag varit duktig. pluggat franska och är klar med den. sitter just nu i mitt rum och lyssnar på bra musik och ska snart gå ner och värma mig vid kaminen för här går de fan inte att vara för de är så kallt.

När mamma skulle hjälpa mig med matten så lägger hon sig i min säng och säger helt plötsligt; ditt rum är ganska mysigt ju! de lät verkligen som en övertalning till sig själv så hon slapp ha dåligt samvete. Mitt rum är så kallt och fult så man får ont i magen när man går in i de. förhoppningsvis så flyttar Fio snart så jag kan få hennes rum och kan då lämna över mitt rum till Tamina. skulle inte sitta fel. men vi som känner Fio vet ju att lägenhet är lika med lång tid.. inget illa menat sis!

Nu är de snart greys och jag tänkte göra mig iordning så jag bara kan lägga mig i sängen prick 22:01 och somna 22:02. de är mitt mål denna kväll.
tjingesling

/C

P.S snart är de helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0