En lista om lilla D!

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
Ja? i smyg när ingen ser 
Titta på dig själv i spegeln: Baoslut
Gnälla: Ja, det är lite av en favorit syssla
Skrika: Nej det brukar jag inte göra
Sova: Ja, lite för mycket enligt vissa
Ha ångest: nix, inget jag brukar ha ialla fall
Skada dig själv med flit: Nej
Ta mediciner du inte borde ta: Nix
Vilja dö: Aldrig
Drömma mardrömmar: Det händer men inte så ofta längre, men när jag va liten drömde jag ofta mardrömmar
Ta droger: Nej
Försöka vara annorlunda: Har hänt någon enstaka gång
Klä dig i svart: Ja! Svart är favorit färgen
Gå till kyrkan: Nej
Gå i skolan: Yes
Röka: Nej
Ljuga: Vita lögner händer ibland
Hata folk: Hata? Nej. Ogilla? Ibland..
Lita på folk: Ja. Men bara på några stycken lyckliga 

VEM:
Saknar du:
Älsklings jessica
Vill du döda: Ingen
Rörde dig sist: Mamma
Vill du slå: Hm, ingen
Kysste dig sist: Thihi ;)
Kramade du sist: Cissi
Vill du prata med: Jessica för det var väldigt länge sedan vi hade vårat vanliga trapp prat
Vill du vara som: Mig själv
Vill du bli galet full med: Kan jag säga någon annan än Montis eller? :P
Gjorde dig riktigt glad senast: Min lärare, som sa att vi fick sluta 30 min tidigare
Fick du sms från senast: Robin
Ringde dig senast: Robin
Är snyggast på jorden: Shit, finns många snygga människor men om jag ska ta någon jag har träffat så måste det bli killen som jobbar på gymmet, vet vem jag pratar om  

HAR DU:
För många vänner:
Man kan aldrig ha för många vänner.
Förföljelsemani: Nej
Tvångstankar: En och annan
Någon annan psykisk sjukdom: Nej
Någon fysisk sjukdom: Japp, struma
Någon skada: Har två uttöjda ledvand om det räknas
Färgat håret: Bara ljusa slingor och lite blondare en gång
Några piercings: Bara i öronen
Egen dator: nix
Bra självförtroende: Nja ganska
Kysst någon: Jag älskar kyssar
Sagt jag älskar dig till någon idag: Aa, till Montis
Bjudit ut någon: Nix
Varit kär: Nix
Dumpat någon: Jaa det har hänt, inget jag e stolt över dock
Stulit någonting: Aldrig, hatar folk som snor
Lämnat landet: Bara för att åka till något varmt land på semester
Tuttat eld på nått: Thihi har väl hänt :P
Gjort något olagligt: Mhm...


HUR:

Går du: Men benen? :S
Svarar du i telefonen: Säger mitt namn
Fördriver du tiden: Tv och datorn
Mycket pengar har du: För lite enligt mig själv
Tjänar du pengar: Jag jobbar på Kvantum i Nynäs
Ofta diskar du: Aldrig, diskmaskin
Ofta städar du: Haha, ofta men stökar ner lika fort igen
Många stör du dig på: Inte så många
Ofta träffar du din familj: Varje dag. Förutom äldsta systern som jag träffar några gånger i månaden

TROR DU:

Att du kommer bli något: Man för tro på hoppet
På gud: Absolut..
På rymdvarelser: Yes
Att folk tycker om dig: Jaa, det tror jag verkligen
På ett liv efter detta: Jag tror på paradiset och ett liv efter detta
Att fiskar kan tänka: Absolut
Att du kommer leva länge: Jag hoppas det, vill hinna uppleva mycket innan jag dör.

♥/D


Kommentarer
Postat av: Gurra

Denna lista såg jag på Kenzas blogg. Och några av svaren kände jag också igen.

2008-10-03 @ 19:33:26
URL: http://vafanvetjag.blogg.se/
Postat av: D

Haha, (A) ja det kan stäma! Orkade inte skriva om svaren när jag tycket samma sak :P haha

2008-10-04 @ 18:45:45
URL: http://gudhelpus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0