En dag kvar..

.. Tills höstlovet börjar ! Det kan jag bara beskriva med två ord Bevvan. Fest.  :D  Var varit i skolan hela dagen och haft servering. Men eftersom det var första lektionen så satt vi bara och lyssna när vår lärare prata, och det kommer bli lika dant imorgon.. Men det är bara härda ut för sedan är jag ledig en hel veckan ! 
Nu sitter jag i allafall ny duschad i soffan och tittar på vänner. 

Hahaha, hände en sån nedras kul grejj idag. En tjej som jag typ känner stod och väntade på tåget samtidigt som hon prata i sin telefon. Så samtidigt som jag och Fredrik gick av vårat tåg så kom hennes. Vi går över spåret och det andra tåget åker förbi, men hon står kvar. Hon ropar sedan och frågar om det inte går nått tåg ! Hahaha, jag dööööör ! Så jävla roligt. Hon stod alltså och väntade på tåget men är så inne i sitt så hon missar det ! Mina tårar sprutade kan jag ju bara säga, jag tror Fredrik skämdes lite för att jag skratta så högt ! ;) Den händelsen gjorde min vecka !

Aja, nu ska jag gå och hämta vatten ;)



/   E <3

Kommentarer
Postat av: Annie bannanie

Roligt evsan! Jag ska kolla hur jag jobbar nästa vecka, så kanske vi kan ses om jag är ledig nån vardag ;) sounds good?

2008-10-23 @ 22:40:46
URL: http://annadahlberg.blogg.se/
Postat av: sara

HAAHA, var det maja ?:P

2008-10-24 @ 09:07:59
Postat av: Evelina

Anna: Låter bra! :D

Sara: Aa ;)

2008-10-24 @ 19:43:53
URL: http://godhelpus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0