de som inte fick hända..

jag är arg/ledsen/deprimerad. jag fick ig på mitt matteprov. en stort ig, jag hade inte ens hälften av de man skulle ha för att få godkänt. visst jag får göra omprov och de är ju jätte bra, men när ska jag hinna plugga till de? vi ska ju börja ett nytt kapitel nu direkt och om jag ska hinna med och inte göra samma misstag igen som på förra kapitlet, så måste jag plugga ännu mer hemma och så kommer jag inte hinna plugga lika mkt till omprovet. Jag tycker att matteprovet va svårt, de va mkt som jag inte kunde. och dehär är matte A, hur ska de gå med matte B? de som vi har gjort är bara repetition tydligen, så jag ska egentligen kunna allt. De va flera som fick ig i klassen, men de hjälper ju inte mig nått.. jag tycker att vi jobbar för snabbt i boken, typ 10 tal i veckan. Men min mattelärare kan ju inte ändra sin planering bara för att jag inte klarar av att hänga med. Och skolan har ingen "mattehjälp" eller vad man ska kalla de. de finns språkhjälp på tisdagar så jag undrade om inte en mattelärare kunde vara där så också så man kan plugga där.  för när jag tar hem och jobbar så har jag ingen som kan hjälpa mig om jag inte förstår. Jag kanske ska prata med min lärare om de på måndag..
Så just nu är allt skit. jag känner mig stressad för jag vet att jag kommer komma efter och vad gör jag om jag inte får godkänt på omprovet heller? känns som att jag kanske inte skulle ha valt denhär "pluggskolan"..

/C

Kommentarer
Postat av: joakim

jag kan hjälpa dig :D:D

2008-10-03 @ 18:14:12
Postat av: D

Jag kan också hjälpa dig, men jag e nog lika dålig jag me! Gumman då, det ordnar sig! =) <3

2008-10-03 @ 18:31:33
URL: http://gudghelpus.blogg.se/
Postat av: Fio

Assååå... jag kan nog också hjälpa dig. Om jag får plugga på lite själv först.

2008-10-03 @ 21:03:20
URL: http://arodoif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0