de är i sorunda man ska bo,

Nu är jag äntligen hemma. Vi har ju bytt schema så vi slutar 4 på tisdagar, onsdagar och torsdagar. Så jag kommer hem typ kvart över fem dom dagarna. Såklart så va tåget försenat idag så jag kom hem en kvart senare. Men men nu sitter jag iaf här och är cp hungrig.
De va gym idag på idrotten och jag har satt ihop ett schema som jag ska göra. bara styrka i armar, mage och rygg eftersom jag springer så mkt på handbollen. fan jag fick bara träningsvärk av att titta på alla maskiner. de finns en ser ut som elektriska stolen, helt galet.

Snart så är de träning och vi ska ha intervaller innan! jag är så jävla taggad asså, kommer bli sjukt kul. (jag älskar intervaller om ni inte fattade de..  ?)

Jag fick också reda på mitt samhälls prov idag. MVG. tack gud för de.!
Sen så pratade vi om kyrkor på historian och då tar Bengan fram en bild på en kyrka som han säger är en av de älsta vi har i typ sverige. och se på fan, de är ju sorundas stolthet! *host. Nej men visste ni de? att den va gammal och grejjer? jag fick stolt säga vilken kyrka de va och nu har man skyhög status i klassen. mahaha

Nu måste jag äta lite, hörs sen

vääääääääänta. jag förstår att ni är nyfikna på hur de gick med flugan igår? här är svaret;


jag sov gott.

tjing

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0