Bitter?

Jag är på så galet dåligt humör. Jag är så himla seg och inte alls sugen på att sitta och plugga som man tydligen måste göra när man går i skolan. Har ett prov och två läxor tills imorgon och jag orkar verkligen inte, är så trött på allt. Det ända jag vill göra är att krypa ner i sängen och titta på en film, men nej det är tydligen för mycket begärt. Inte nog med allt så är min pappa tydligen sjuk och hemma från jobbet så jag måste lysna på allt hans gnäll också. Eftersom att både mamma och Sophie jobbar kväll och pappa är sjuk så måste jag också laga mat och gå ut med hundarna. Om ni tror att jag har en dålig dag så tror ni helt rätt.

Nej nu måste jag tydligen plugga, känner hur paniken börjar komma!

/D

Kommentarer
Postat av: Gurra

Ja det är inte lätt att gå i skolan. Men du får inte lägga för stor press på dig själv.

2008-10-22 @ 16:00:24
URL: http://vafanvetjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0