Bara två år..

Jag håller på att bli galen på att bo i Svergie. Jag vill åka någonstans komma bort från alla vardagsrutiner och bara göra det som faller en in, ta dagen som den kommer. Hatar verkligen rutiner men endå så har jag super många själv för att det gör allt lite lättare. Det ända man gör på vardagarna är att gå till skolan, komma hem ganska sent, äta middag, plugga, sitta vid datan/titta på tv, duscha och sova. Precis så ser mina vardagar ut, dag efter dag efter dag. Jag är så himla trött på allting, vill bara komma bort. Jag vill gå sista året på gymnasiet så att jag kan få börja välja vad jag ska göra med min framtid, jag har så galet mycket ideer och jag vill bara åka nu. Lämna vårat tråkiga Sverige och dra till ett varmtland. Träffa ny människor och lära mig mycket nytt, känns inte som att jag lär mig någonting här. Men man får se det hela posetivt det är bara två år kvar tills jag kan börja planera vad jag ska göra med mitt liv, bara två år...
Nu ska jag titta på hotell i London och tjata på Sophie att vi ska boka så att det verkligen blir av, måste komma ifrån allt ett tag blir galen annars!



♥/D

Kommentarer
Postat av: sara

haha, typ exakt så känner jag :D

2008-10-22 @ 09:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0