är trött på att vara trött på morronen

mitt internet har inte funkat så jag har inte kunnat skriva ett inlägg. Men nu funkar de iaf.
Imorse hade jag ett trauma, när min mobil ringer för första gången så lägger jag den alltid i sängen brevid mig. Så nu när den ringde andra gången så hade jag ner den mellan sängen och väggen. och den vibrerar ju sådär cp jobbigt och spelar cp högt och jag får damp. jag försöker såklart pressa ner min arm mellan väggen och sängen men de är för fet. så jag måste resa mig upp ur sängjävlen och dra ut den som är as tung och sen försöka pressa ner armen igen. men då hittar jag de inte så jag måste gå upp ur sängen igen och kolla under den och ser då vart fan den är och kastar mig på sängen och pressar ner min feta arm och får sen upp mobilen och stänger av den. svär i typ en halv sekund, lägger mig sen ner och somnar om.
hörs sen

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0