Är jag konstig..

som redan nu med över två månader kvar till jul redan har ångest? Jag vet inte vad det beror på men jag tycker verkligen inte om julafton. Jag tror att det beror på att jag för det första hatar vintern och efter som att julen förknippas med vinter så gör det att jag hatar julen också. Jag gillar inte vintern för det är kallt och en massa jävla snö, nej sommar ska det vara. En annan sak som jag tycker är galet jobbig med julen är att det är så himla många måsten. Man måste äta julmat, man måste köpa julklappar, man måste titta på kalle och man måste vara med släkten. Just iår har jag dubbelt så mycket julångest för jag vet att min älskade vän E ska åka till Thailand i fyra långa sköna veckor under jul och nyår. Jag är så galet avundsjuk för jag kan verkligen se mig själv ligga på en sandstrand i bara bikini och drika en stor cola medans jag vet att alla andra i Sverige sitter hemma i  kylan och äter äklig julmat. Nej julen är verkligen inget för mig, men trotts allt så gillar jag julen på ett sätt. Jag gillar att tända ljus, lucia, köpa julklappar, chokladkalendern, jag gillar het enklet det mysiga med julen. Haha, kom precis på att det just blev lite dubbelmoral!

Aja tänk posetivt, det är faktist två hela månader kvar! 
♥/D    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0