2 Oktober..

Och det märks verkligen att hösten är här nu. Vilket gör mig galen minst sagt. Idag när jag skulle åka hem från skolan så spöregnade det verkligen ute. Det blev som sagt solning efter skolan som jag sa tidigare och som vanligt somnade jag i solariumet. Vilket ledde till att jag låg där 20 minuter efter att solningen hade slutat så jag vaknade av att jag frös som ett mongo. Fick slänga på mig kläderna och springa till tåget, han precis. Förövrigt så har jag skrivit klart det där arbetet jag snackade om förut och även gjort en annan läxa. Så nu ska jag belöna mig själv med att lägga ansiktsmask och ta en lång dusch. Tänkte även fixa naglarna och lite sådant. Det är även idol och top model ikväll som man verkligen inte får missa. 

Ha en bra första Oktober kväll! 
♥/D
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0