Uttråkad..

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Svarta mjukisar, svart tjock tröja och röda strumpor.
Vad använder du just nu för skor: Just nu? Jag har bara på mig ett par strumpor. Annars svarta stövlar
Favoritfärg på kläder: Svart är den solklara favofärgen men jag gillar också mörkblå och lila just nu.

Senaste person som
Sov i din säng:
Jag
Du pratade med: Min syster.
Du delade en drink med: Jessica
Du gick på bio med: Tjejgänget
Du gick på stan med: Har inte varit i stan på länge så jag måste nog säga tjejgänget igen.
Skällde på dig: Det måsta varit pappa tror jag. För att jag inte plockade in i diskmaskinen eller något i den stilen.

Senaste
Låt du hörde:
  Plan three-Triggers 
Film du såg: Step up the streats
Mat du åt: Kött, pommes och sallad, fast jag åt bara salladen
Kram: Mamma
Puss: Hunden?
Fest: Fredags hemma hos Robin
Känslan: Ont i nacken
Ilska: Hm, blir inte arg så ofta. men det var nog när hunden inte gjorde som jag ville 
Resa: I somras var jag på Cypern
Glädje: Är oftast glad, men var kanske speciellt glad i Fredags
Dröm: I natt, typ att jag blev skjuten och grejer. Väldigt konstig
Boken du läste: En bok som vi läste i skolan på engelska. Tror att den hette Outsiders
Personen du träffade: Min Familj.
Personen du pratade i telefon med: Robin
Personen du fick sms av: Kristian
Gången du åt en 7-eleven korv: Aldrig ätit korv på 7-eleven
Gången du var utomhus: igår när jag var ute med hundarna. Undviker att gå ut när det är så kallt.
Gången du sov: I natt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Idag.
Saken du köpte:
Hyrde en film och köpte godis igår kväll.

Om dig

Namn: Denise
Ålder: 16
Smeknamn: Keso, nils, nisse, nisen, kero mm (kärt barn har många namn)
Syskon: Två stycken stora systrar
Sysselsättning: Pluggar (mycket), är det vänner, festar, gymmar
Bra egenskaper: Posetiv, målinriktad och glad
Dåliga egenskaper: Jag är ganska lat när det gäller att hjälpa till hemma
Linje/klass: Sp08f (samhälle/turism)
Hårfärg: Blond
Ögonfärg: Blåa
Skostorlek: 37-38

♥/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0