vill ni läsa om lite blod kanske ?

Eve, nu har du allt ställt till de. herrgud vilket rabalder.. Glöm killen ffs.

Nu är jag hemma och har ett plåster på fingret. Skulle sätta ner tallrik i diskmaskinen och då hade någon ställt en vass kniv som jag såklart skar mig på. Ett köttsår blev de. Blodet rann under nageln sådär äckligt. Lite hud ramlade nog av också. Nu sitter säkert min storasyster Fio och tänker "men fy fan va äckligt, varför skriver hon de där! uuuuh" Maha.

Men idag är de tisdag och de menas med träning. Vi ska nog inte springa ute eftersom de är äckelväder men de blir att köra intervall inne ist. Men nu ska jag byta om till träningen.

btw, till alla som har mig på msn så har pappa nu firrat nytt internet så jag kommer inte logga in och ut hela tiden längre.!
Hej sveis

/C

Kommentarer
Postat av: Fio

HAHAHA! jag vred på mig, rös och tänkte PRECIS det du skrev i menigen efter äckelblodet :D

2008-11-19 @ 11:08:51
URL: http://arodoif.blogg.se/
Postat av: C

Jag känner dig ;)

2008-11-20 @ 12:39:09
URL: http://godhelpus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0