Tråkigt

Sitter här och här lite tråkigt.. Det är ju faktiskt lördag och jag sitter här hemma ! :/  Pisse och familj har ju somsagt varit här.. Det var trevligt :D

Usch, sitter och tittar runt i lite webbutiker och jag känner hur shoppingsuget smyger sig på ! Jag har ju sagt att det inte ska bli nått handlande den hör månanden.. Ska spara pengarna till Thailand ! 
Och vet ni vad, det är bara ca en månad kvar !!!! Sedan drar jag här ifrån.. Det ska bli så jälva skönt att komma bort från allt och alla ! Det blir fyra veckor i frihelt ! :D Det är nu jag börjar känna att det är faktiskt snart som jag kommer sitta i bilen lite nervös påväg till Arlanda..




Snart på väg till friheten och lugnet !


Nej, dags att åter gå till tven med tända ljus och det gråa väder utanför fönstret !

/   E <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0