mycket bra, mycket bra

Jag måste bara säga att jag har varit så jävla duktig idag.
Vi hade matte, jag jobbade as bra och fattade allt.
Vi hade histora, jag pluggade som världens tönt och fattar nog de mesta av provet.
Vi hade idrott och jag känner att jag redan har träningsverk i armarna efter gymmet....

Så jag ör stolt och trött och ska snart på träning. Tränade ju ingenting förra veckan eftersom jag va sjuk men nu hostar jag bara och de är ju inte så farligt!
Måste bara säga att de är så himlans mörkt när man åker hem från skolan. Jag åker kvart över fyra från skolan och då är de nästan kolsvart. Imorrn så blir de ju upp klockan 6 för jag börjar 8 och sen så slutar jag 4. Skolan är inte gullig asså..
Skriver en snabbis när jag kommer hem från träningen,
tjingeling

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0