Lördag !

Godmorgon :)
Nu sitter jag här i soffan, ny duschad, sminkad.. Varför ? Jooo, farmor kommer :D  Sen kommer också min kusin och hennes barn..

Igår var jag och Pisse på nån smikgrejj ju.. Det var roligt, man lärde sig lite nytt.. Men det tog en himla tid, C vart nog lite besviken ! Men jag hoppas personen hon ska umgås med ikväll är snäll mot henne !! Annars blir det spö !
Tog lite bilder igår hon C, here we go



;)


Mys !


Jaaa! Hon ser alltid ut så här..


Blev lite kortspel



Matilda blev lite trött.. <3



Vi hörs senare.. Kanske ;)


/     E<3



Kommentarer
Postat av: sofia

myspysiga kort :), inte alltid så söta på mig.

looooooooove <3

2008-11-30 @ 15:26:02
Postat av: Anonym

ni kunde ta kort på mig medan jag sov.. det är nog då jag är snyggast!

2008-11-30 @ 21:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0