Lista

Dags för min första lista, nu kankse lär er nått nytt om mig ;)


Namn: Evelina
Födelsedag: 6 april
Hemstad: Sorunda :D
Ögonfärg: En rolig blandning
Hårfärg: Blond/råttfärgad
Längd: 1,65 , ganska lång
Höger/vänsterhänt: Vänsterhänt
Värsta ovanan: Hm, har många
Stjärntecken: Vädur
Sko stl: 37-38
Är dina föräldrar skilda: Nope
Din svaghet: ?
Dina rädslor: Finns för många
Mål för det som är kvar av 2008: Rolig tid i Thailand ! 6 veckor kvar :D
Mest använda fras på msn:  Tjeeena
Det första du tänker på när du vaknar: Fan vad skön min säng är !

FAVORIT:
Person:
Svååååårt
Färg: Lila
Mat: Jag är matvrak så kan inte välja !
Djur: Katten Kajsa ;)
Glass: Ben & Jerrys
Godis: Choklad
Affär: Zara
Skådespelare: Luuuke Perry !
Låt: Uggla
Nummer: 7
Tuggummi: Alla
Favoritdag: Helg
Årstid: Sommar
Doft: Paris

VÄNNER OCH LIVET:
Vad vill du bli när du blir stor;
Lycklig
Vem av dina vänner är mest lik dig: Ingen, jag är speciell  ;)
Vem får dig mest nervös: Många
Vem har du känt längst: Nathalie <3
Vem är blygast: C !
När grät du mest: När jag var ledsen
Vad är den bästa känslan i världen: Lycka !
Värsta känslan: Olycklig

HAR DU NÅGONSIN:
Varit kär:
Ja.
Föreställt dig ditt ragg naken: Alltid ;)
Skolkat: Har hänt
Sovit utomhus: Tält ?
Gråtit i skolan: Aa, av skratt !
Spytt i skolan: Nej
Velat bli modell: Nej
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: Finns massor !
Druckit alkohol: Ja
Använt droger: Nej
Varit på scen: Ja
Snattat: Ja
Retats: Ofta :D

DU:
Svär:
Ja
Sjunger bra: Nej !
Är kär just nu: Nej
Duschar dagligen: Ja
Vill gifta dig: Kankse
Tror på dig själv: Mesta dels
Kommer överänns med dina föräldrar: Ja
Dansar i regn: Ja
Sjunger i duschen: Ibland

THIS OR THAT:
Pepsi/cola:
Cola
Mcdonalds/burger king: Mcdonalds
Choklad/vanilj: Choklad
Kött/veg: Kött, oftast
Adidas/nike:  Nike
Kakor/paj: Kakor
MTV/VH1: MTV
Blind/döv: Döv

KAN DU:
Gå ner i splitt:
  Nej, stel som ett kylskåp
Vissla:  Kan du ge dig på
Blåsa en bubbla: Ja
Rulla din tunga i en cirkel:  Ja
Ha dina ögon i kors: Haha, ja !
Nudda näsan med tungan: Nästan
Dansa: Ja, kankse inte vackert
Äta vad du vill utan att oroa dig: Oftast
Vem var den senaste pesonen du nudade: Pappa :)
Jag pratade i telefonen med: Mamms
Jag kramade: Matilda och Fia <3
Jag skällde på: ?
Jag sportade med: Människorna på gymmet

SENAST DU:
Skrattade:
 Idag, Bevvan är underhållande
Grät: ?
Tuggade tuggummi: Igår
Drog ett skämt: ?

VAR ÄR DU:
Vad ser man utanför ditt fönster:
 Hus, träd, himmel ;)
Lyssnar du på musik nu: Ja
Vad har du på dig: Mjukis dressen !

TROR DU PÅ:
Liv på andra planeter:
  Ja
Mirakel:  Ja
Magi: Ja
Kärlek vid första ögonkastet: Ja
Gud: Det finns nån där uppe
Spöken: Ja
Tomten: Haha, tveksam

RANDOM:
Vilket land skulle du vilja besöka:
USA
Hur många kuddar sover: 4
Tror du gud är en tjej: Hermafrodit :D
Är du ett hälsofreak:  Nej, det tycker jag inte
Vad är det värsta vädret: Spöregn




Kul ?


E <3


Kommentarer
Postat av: Ellis

VAD I HELA VÄRLDENSNAMN ÄR EN "Hermafrodit" ????????????????????????

2008-11-02 @ 12:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0