Jag har ganska mkt att säga just nu

Jisses va de skrivs i bloggen just nu, fast inte så mkt av nig. Jag har verkligen inte orkat, jag har blivit så jävla trött på sistone. ganska mkt plugg också så jag orkar inte helt enkelt. Jag såg att vi borde lägga upp mer bilder, jag ska göra de men jag tänkte försöka leta fram min kamera. Jag hade en men nu så hittar jag den inte. Så jag får fota med mobilen ist, och de blir ju inte den bästa kvaliten. Men what to do.
Sitter i skolan just nu och ska snart ha....... ja vafan ska jag ha förnått? samhälle står de visst. Sen så är de bara två lektioner kvar och sen får jag sluta. Då vill jag åka hem och sova men nej, jag måste plugga till engelska grammatikprovet som är imorrn och franska sammanfattningen som också är till imorrn. Sen så är de träning också och tydligen så vill pappa att vi åker tidigare och kollar på taminas match som är innan. Men de blir nog typ samma tid iaf. Men jag hatar torsdagar, den känns alltid så kort. Fast torsdags träningarna brukar vara roliga för då är vi ganska många.
jisses vad jag skriver mkt, jag har en sån dag. Tänker hela tiden och pratar sådär mkt. Men samtidigt så är jag så trött så de svider i mina ögon. Jag måste gå och hämta ett glas vatten så jag kan vakna lite. Vi ska säkert diskutera på samhällen så då blir de väl att somna..... Men nu ska ni inte behöva läsa mer om min tråk vardag. Jag börjar om en kvart.

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0