Hej !

Har precis ätit och sitter nu och läser vad D skrivit.. Bilder ska jag nog kunna fixa, men om jag ska vara ärlig så vet jag inte om bilderna kommer vara så roliga :/ 

Utvecklingssamtalet gick bra, jag var sjukt duktig i allt ;) Pappa blev stolt..
Jag har även hunnit med att fika med Rebecca, det var gott och mysigt :D Antatr att ni vet att det snöar ute ? Snö är roooligt, och så klart ska jag ut och leka men vet inte om det blir idag.. Jag och Ellis brukar leka tillsammans men neeeej det går inte för hon bor inte här.. Fy !



Jag och C  ! :D


Haha, normal redan då ;)



Jag och D, yran 08..


Yran 08



/     E<3


Kommentarer
Postat av: Ellis

Min syster är så söt så söt.



Hon är nog lite lik mig trots allt =)

2008-11-19 @ 21:34:43
URL: http://slingslang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0