Goooooooomorron

Nu är jag vaken. Jag drömde inte om några tomtar, utan om att jag va på grönan med massa gamla människor. Som typ Lena, min gamla fröken som jag hade när jag gick på lågstadiet. Antar att jag drömde om de eftersom kortet jag la upp förra inlägget va på mig när vi va på grönan. Jag såg nu när jag kollade på de att jag har ett sugmärke på halsen? undra hur de kom dit..

Men nu ska jag upp och äta frukost. De är lite roligt när jag skriver på morronen när jag preciiis har vaknat för då har man  ju inget att skriva om. Hej jag har sovit gott och nu ska jag äta frukost. De är ju verkligen intresseklubben antecknar.
Men jag har faktiskt sovit gott. och nu ska jag ner och äta frukost. 

Kanske ska köpa vinter jacka idag, om vi får vinterdäck på bilarna. varken Fio eller Mamma har firrat vinterdäck så om inte grannen är hemma och kan hjälpa dom så är vi fast här. typ hela dagen. precis som igår.

Maha, töntar.

/C

Påminnelse: plugga matte, geografi och franska idag. inga ursäkter godtas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0