Godnatt..

Japp ni läste rätt, klockan är kvart i 9 och jag slänger in handduken nu. Det ska bli så skönt att krypa ner i sängen och läsa lite innan jag somnar. Juste det jag vílle komma till var att berätta att igår kväll när E's päron var hemma hos mig så började vi prata om "allt" folk som bor i Sorunda och vi kom fram till att det är en jävla incets by. Vi kom fram till att nästan alla som bor här är släckt med varandra vilket är mycket läskigt. Jaja, nog med det du väntar sängen som sagt, och för att ni ska ha någonting att dröma om så va jag tvungen att lägga in en bild på världens (kanske) snyggaste människa! =)

Godnatt och sov gott!
♥/D
  

Kommentarer
Postat av: sara

håller med dej denise, han är SJUKT snygg ! :D

2008-11-24 @ 10:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0