.

Vet ni, jag vill inte vara här länge.. Jag vill till Thailand ! Nu ! Komma bort och bara njuta.. :D
Det är så jävla tråkigt att vara i Sverige.. När man går upp är det mörkt, sedan är man inne i skolan hela dan och sedan när man åker hem är det mörkt igen.. Det är fan tragiskt.. Fast nu är jag sjukt glad att det har kommit snö på backen.. Det gör det hela lite lättare och ljusare..


Imorgon är det torsdag. Det innebär servering hela dag.. Vi ska ha prov också, men det går nog bra..
Just det, jag håller på att lära mig dricka te. Det går faktiskt ganska bra, med massa honung det blir lite godare ;)

Snart är det helg, hoppas på en myshelg med dom sötaste människorna <3





Heeeej mongo !




Nu orkar jag inte blogga mer, ska bädda ner mig i sängen och titta på tv..
/     E<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0