En svenska lektion

Rubriken säger allt ! Skriver om myter idag igen .. Tror vi slutar snart, då ska vi ha närlingslära, booooring !
Slutar som sagt klockan fyra idag så jag är typ hemma vid fem, hoppas ni kan hålla er till mitt näsa inlägg som då blir ganska sent ! :D
Just nu sitter min lärare och förklarar hur ekot kom till, låter det kul ? Njaaa, jag är klyven ;)

Just nu lyssnar jag på Vlado som ger ett litet peppsnack, så här låter det:
Men ska jobba och ha kul i skolan och inte bara skita i den, man måste njuta också :D 
Ganska bra sagt om jag får säga det själv.


Nu ska jag åter gå till att mitt skrivande, måste titta vad Rebecca skrivit ;D


Laaater alla ni

/  E <3

Kommentarer
Postat av: Gurra

Rubriken säger att du inte är så bra på svenska.

2008-11-04 @ 17:24:38
URL: http://vafanetjag.blogg.se/
Postat av: E

What ? Det var ju inte så snällt sagt!

För din information så är jag bäst på Svenska

;)

2008-11-04 @ 17:33:06
URL: http://godhelpus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0