En krigsskada..

..  det är vad jag har skaffat mig i pannan :/  Eller vad säger du Pisse ? Nej, det är inte kul men jag antar att jag får leva med det.. Iallafall ett tag ! Haha, nu är det nog inte många som inte förstå men det tycker jag ni ska vara glada för ;) Om inte annat kommer ni förstå om ni ser mig !
Hade lite ångest i skolan idag, det var ju liksom lite lagom pinsamt att gå runt med en krigsskada hela dagen.

Jaja, till nått annat.. Men vad ?
Joooo, vi kan prata om hur tråkigt det är när ni som läser inte kommenterar ! Nehe, det vill ni alltså inte göra.. vad ska vi prata om då ?
Haha, jag kom precis på det! Antar att jag kommer få en rejäl utskällning av våran käraste C ! Men vet ni vad hon brukar jag på helgerma och kvällarna nu mera ? Hon har börjat umgås med en kille !! Kan ni förstå det ? Lilla kära C..
Kan ni förstå hur många helger jag kommer få sitta hemma och tänka på henne medan hon är ute på eget håll och umgås med massa killar !!!
Jag känner på mig att det kommer bli problem, men vad gör det om hundra år om lilla C är lycklig :D




Hahaha !!! Måste nog stänga ner datan innan hon hinner så detta om skäller ut mig ! Mohaha !
Men det är trots allt detta som jag tycker är roligast, att få avslöja lite pinsamma hemligheter om mina kära vänner ! Ingen går säker nu mera ;D

Vi hörs senare, om jag överlever detta !
/     E<3

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHA! Jag skulle nog inte kalla det krigsskada men "okej"



;)

2008-11-17 @ 22:40:17
URL: http://annadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0