de blev inte alls som jag tänkte...

mh sitter och kollar på idol, helt själv. inte en själ i huset, de är bara jag och våran kamin. sorgligt.
Ni kanske undrar hur de kommer sig att jag är ensam när E pratade om att vi skulle leka och hej och hå. nej men hon skulle ju iväg och har inte hört av sig än. så hon är väl inte hemma än antar jag. sunk på dig Evse! Matilda och Fia skulle också komma men dom har inte heller hört av sig. Snart går jag och lägger mig.

Kollar ju som sagt på idol och de är gospel. jag gillar gospel men inte när de är för mkt religiöst. urk de kan jag bli galen på när dom bara står och skriker om gud och jesus. gud sitter nog liiiite långt ifrån för att höra er!

suck, varför sitter jag själv hemma på en fredagkväll? skjut mig.

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0